Navigáció
Eniac Hub

Public sector

Felhőalapú vállalatirányítási rendszerünk a költségvetési területen működő intézmények és államigazgatási szervek pénzforgalmi szemléletének megfelelően, jogszabálykövető módon biztosítja az ügyvitel működését és gyorsítja a belső információs igények kielégítését.

Dokumentummenedzsment

Bizonylatok és dokumentumok iktatása, tárolása és feldolgozása. A feldolgozott bizonlyatokból beszámolók, az adatokból statisztikák készítése. Az elektronikus bizonylatigazolás segítségével  az iktatott és szkennelt bizonylatok felelősök általi távolról történő igazolása.

Kimutatásrendszer

A többdimenziós kimutatásrendszer alkalmas a tervfejezetekben részletezett forrásfelhasználások nyomon követésére. A pénzforgalmi szemléletű kimutatási és jelentési rendszer rugalmasságának köszönhetően a belső információs igények gyors és sokrétű kielégítése.

Kapcsolat Ajánlatot kérek

Vállalati belső kommunikáció

Gyors és strukturált belső kommunikáció biztosítása. Az információk egyszerű, gyors elérése a menedzsment és a munkatársak számára, eltérő telephelyek és távoli munkakapcsolatok esetén is. Az információ áramlásának nyomon követése, archiválása, egyszerű visszakeresése.  

Költségvetési szerveknek ajánlott szoftverünk

Vállalatirányítási rendszerünk az állami szektor szereplői és a költségvetési szervei számára nyújt teljeskörű megoldást a szervek ügyvitelének és belső folyamatainak lebonyolítására, támogatására. Költségvetési intézményeknek szóló megoldásaink kiemelten kezelik a pénzforgalmi és számlaforgalmi kimutatások együttes lekérdezését és a TÁMOP szoftveres támogatását. Az állami szervezetek könyvelési, bérszámfejtési és HR feladatainak kiszervezését (outsourcing) jogszabálykövető számviteli rendszerünk és tapasztalt tanácsadói csapatunk támogatja.
A precíz és alapos dokumentumenedzsment,  a szerződések jogi és gazdasági nyilvántartása, továbbá a beépített ellenőrzési és jóváhagyási funkciók mind hozzájárulnak a költséghatékonyabb működéshez, kiszolgálják az ellenőrző szervek igényeit  és támogatják az ügyfelek magasabb szintű kiszolgálását.

Our solutions

Our software provides support in the following areas

More efficient resource management

Up-to-date follow-up of new taxation and accounting rules and regulations

Cash flow aspect

Document management (filing, scanning, electronic approval)

Corporate Internal Communication

Task management

User-friendly and transparent accounting

Resource management (Time Sheet)

CRM - Customer Relationship Management

Contract registration

MIS- Management Information System

Financial planning

To break down the costs by cost centre, cost bearer and type of costs

e-Account - electronic account, with digital signature

Complex authority management

Benefits of using our software

Omissible complicated excel sheets


Automated company activities


Transparent business processes


Easier management


Well-founded managerial decisions


Decreasing operative tasks


More time for acquiring business


Increasing customer satisfaction


Cloud-based solutions

All of our software is cloud based without any exception. They can be used anywhere, at any time on any device without any limitations. You have unlimited access to your recorded documents without waiting.

Clear, streamlined functions

With its well-designed user interface and well-conceived functions the software is very easy and quick to use and it significantly reduces the time needed for everyday tasks.

Customer relationship management

You can manage all your customer data in one place, group and analyse the information on them according to any criterion, prepare statements and forecasts to achieve a precise and transparent customer history.

Paper-free office

By the archiving, storing and structured arrangement of the documents according to different criteria their retrieval becomes significantly easier. Our electronic certification system replaces the approval of paper-based certificates, so also the “wandering” of invoices within the company.

Full-scale solution

In addition to project management, our enterprise management systems comprehensively cover all the areas of enterprise management and they integrate the operation of the company’s internal departments and back office activity.

Product support

In order to facilitate the seamless use of our software we provide daily Hotline service by phone and email to our customers. Our expert team immediately answers the questions and replies to the and development needs with respect to the use of the software.

ENIAC software modules

Our pubic sector software related modules

Steps of installation

From mapping out the operation process to the use of the software

1Mapping out the needs

We map out the operation processes of the company, the reporting needs of the company management, collect the data that are required for implementation and we examine where these basic data are available or where they can be produced.

2Creation of a Standard Operating Procedure

Tailored to the specific company’s business processes, a flowchart is produced and we model the company’s operation processes, outline how the data will flow from recording to statement, how the approval and control processes are performed and how the authorizations are allocated accordingly. We define who and how is related to the process and what their exact job specific task is in the software.

3Preparation of an introduction schedule

We plan what resources are required for the implementation, who needs to participate, and at which phase of the introduction.

4Training

This will be followed by the theoretical and practical training for the system developed on the basis of the information obtained during the survey. During the training we pass on all the necessary information related to the operation and use of the software ranging from the general logical structure to the detailed field level practical, hands-on training.

5Test Period

Independent practising by the users, while in parallel we hold continuous consultations, discussions of questions that arise and develop solutions for individual events.

6ENIAC support

After the system goes live we follow the daily work of the company more intensely for 3-8 months, then after this period we also provide support for our customers, during which we deal with any questions, comments and needs related to the software.

Interested in our solution?

If You are interested in our solution, please contact us or request for a quotation