Navigáció

Állami szektor

Felhőalapú vállalatirányítási rendszerünk a költségvetési területen működő intézmények és államigazgatási szervek pénzforgalmi szemléletének megfelelően, jogszabálykövető módon biztosítja az ügyvitel működését és gyorsítja a belső információs igények kielégítését.

Dokumentummenedzsment

Bizonylatok és dokumentumok iktatása, tárolása és feldolgozása. A feldolgozott bizonlyatokból beszámolók, az adatokból statisztikák készítése. Az elektronikus bizonylatigazolás segítségével  az iktatott és szkennelt bizonylatok felelősök általi távolról történő igazolása.

Kimutatásrendszer

A többdimenziós kimutatásrendszer alkalmas a tervfejezetekben részletezett forrásfelhasználások nyomon követésére. A pénzforgalmi szemléletű kimutatási és jelentési rendszer rugalmasságának köszönhetően a belső információs igények gyors és sokrétű kielégítése.

Vállalati belső kommunikáció

Gyors és strukturált belső kommunikáció biztosítása. Az információk egyszerű, gyors elérése a menedzsment és a munkatársak számára, eltérő telephelyek és távoli munkakapcsolatok esetén is. Az információ áramlásának nyomon követése, archiválása, egyszerű visszakeresése.  

Költségvetési szerveknek ajánlott szoftverünk

Vállalatirányítási rendszerünk az állami szektor szereplői és a költségvetési szervei számára nyújt teljeskörű megoldást a szervek ügyvitelének és belső folyamatainak lebonyolítására, támogatására. Költségvetési intézményeknek szóló megoldásaink kiemelten kezelik a pénzforgalmi és számlaforgalmi kimutatások együttes lekérdezését és a TÁMOP szoftveres támogatását. Az állami szervezetek könyvelési, bérszámfejtési és HR feladatainak kiszervezését (outsourcing) jogszabálykövető számviteli rendszerünk és tapasztalt tanácsadói csapatunk támogatja.
A precíz és alapos dokumentumenedzsment,  a szerződések jogi és gazdasági nyilvántartása, továbbá a beépített ellenőrzési és jóváhagyási funkciók mind hozzájárulnak a költséghatékonyabb működéshez, kiszolgálják az ellenőrző szervek igényeit  és támogatják az ügyfelek magasabb szintű kiszolgálását.

Megoldásaink

Szoftverünk az alábbi területeken nyújt támogatást

Állami szervezetek outsourcing támogatása (bérszámfejtés, könyvelés)

Társadalmi Megújulás Operatív Program (TÁMOP) modul támogatás

Pénzforgalmi és kereskedelmi szemlélet

Integrált digitális dokumentumkezelés és iktatás (szerződések, munkajog, stb.)

Vállalati belső kommunikációs panel

Feladatkezelő- és nyilvántartó (task menedzsment)

Jogszabálykövető számviteli rendszer (főkönyv, pénzügy, tárgyi eszköz)

Erőforrás-kezelés

Ügyfélnyilvántartás

Szerződések kezelése

Napi feladatok ütemezése

Költségvetési tervek készítése

Költségek bontása többféle lehetőség szerint (pl. költséghely, stb.)

e-Számla - elektronikus számla, digitális aláírással

Komplex jogosultság kezelés

Szoftverünk használatával járó előnyök

Elhagyható bonyolult excel táblák


Automatizált vállalati tevékenységek


Átlátható üzleti folyamatok


Könnyedebb irányítás


Megalapozott vezetői döntések


Csökkenő operatív feladatok


Több idő az üzletszerzésre


Növekvő ügyfél-elégedettség


Felhőalapú megoldások

Szoftvereink kivétel nélkül felhőalapúak, használatuk bárhol, bármikor, bármilyen eszközön kötöttségek nélkül lehetséges. Rögzített dokumentumaihoz azonnal korlátlanul hozzáférhet.

Letisztult funkciók

A jól megtervezett felhasználói felületnek és az átgondolt funkcióknak köszönhetően a szoftver használata rendkívül egyszerű és gyors, ezáltal a napi feladatok elvégzéséhez szükséges idő is jelentősen lerövidül.

Ügyfélkapcsolatok kezelése

Egy kézben tarthatja ügyfeleit, a róluk szerzett adatokat tetszőleges szempontok szerint csoportosíthatja, elemezheti, kimutatásokat és előrejelzéseket készíthet, ezáltal pontos és átlátható ügyféltörténethez juthat.

Papírmentes iroda

A dokumentumok iktatásával, tárolásával és különféle szempontok szerint strukturált rendszerezésével lényegesen könnyebbé válik azok visszakeresése. Elektronikus igazolási rendszerünk kiváltja a papír alapú bizonylatok jóváhagyását és ezáltal a cégen belüli számlavándorlást.

Teljes körű megoldás

Vállalatirányítási rendszereink a projekt-menedzsmenten kívül a vállalatirányítás valamennyi területével átfogóan foglalkoznak és integrálják a vállalat belső osztályainak működését, back office tevékenységét.

Termék support

Szoftverünk zökkenőmentes használata érdekében telefonos és emailes Hotline szolgáltatásunk napi szinten rendelkezésre áll ügyfeleink számára. Szakértői csapatunk azonnal válaszol a szoftver használatával kapcsolatos kérdésekre, észrevételekre és fejlesztési igényekre.

Vállalatirányítási rendszerünk moduljai

Költségvetési intézményeknek szánt szoftverünkhöz kapcsolódó modulok

Bevezetés lépései

Vállalati folyamatfelméréstől a szoftver használatáig

1Igények felmérése

Felmérjük a vállalat működési folyamatait, a cégvezetés riportolási igényeit, összegyűjtük azon adatokat, amelyek a megvalósításhoz szükségesek, megvizsgáljuk, hogy ezek az alapadatok hol állnak rendelkezésre, illetve hol állíthatóak elő.

2Működési Kézikönyv elkészítése

Cégre szabottan lerajzoljuk, modellezzük a vállalkozás működési folyamatát, és felvázoljuk, hogyan fognak áramlani az adatok a rögzítéstől a kimutatásig, hogyan zajlanak a jóváhagyási, ellenőrzési folyamatok és ennek megfelelően hogyan alakulnak a jogosultságok. Meghatározzuk ki hogyan kapcsolódik a folyamatba és mi a munkaköréhez kapcsolódó pontos feladata a szoftverben.

3Bevezetési ütemterv készítése

Megtervezzük, hogy a megvalósításhoz milyen erőforrásokra van szükség és hogy kinek, mikor, a bevezetés mely fázisában kell részt vennie.

4Oktatás

Ezután kerül sor a felmérés során nyert információk alapján kialakított rendszer elméleti és gyakorlati oktatására. Az oktatás során az általános logikai felépítéstől kezdve a részletekbe menő mezőszintű gyakorlati oktatásig a szoftver működésével és használatával kapcsolatos összes szükséges információt átadjuk.

5Tesztidőszak

Önálló gyakorlás a felhasználók által, közben folyamatos konzultációkat tartunk, a felmerült kérdéseket átbeszéljük, az egyedi esetek megoldását lemodellezzük.

6ENIAC support

A szoftver éles indulása után 3-8 hónapon keresztül fokozott figyelemmel kísérjük végig a vállalkozás napi munkáját, majd ezen időszak letelte után is támogatást biztosítunk ügyfeleink számára, amely során a szoftverrel kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel és igényekkel foglalkozunk.

Érdekli megoldásunk?

Amennyiben érdeklődik megoldásunk iránt, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot vagy kérjen ajánlatot!