Navigáció

Flottakezelő szoftver

Flottakezelő szoftverünk egy olyan felhőalapú vállalatirányítási rendszer, amely teljes körű megoldást biztosít flottakezelő cégek számára, backoffice és adminisztrációs feladataik ellátására. Nyilvántartja a tartós bérleti és lízing szerződéseket az ajánlatadástól a gépjármű átadásáig, segít a továbbszámlázandó szerviz és bírság kezelésében, elkészíti a vevői számlákat és követi a befizetéseket.

Ügyfelek kezelése

Egy kézben tarthatja ügyfeleit, a róluk szerzett adatokat tetszőleges szempontok szerint csoportosíthatja, elemezheti, kimutatásokat és előrejelzéseket készíthet, hogy ezáltal pontos és átlátható ügyféltörténethez jusson.

Gépjárművek nyilvántartása

A saját vagy bérletbe adott gépjárművek tetszőleges paramétereinek nyilvántartása; adott gépjármű lízing díjainak, illetve a szerviz, vizsga és számlázási feladatoknak követése. A járműhöz rendelt összes szerződés, engedély és hivatalos dokumentum nyomon követése és archiválása.

Szerződések követése

A lízing és bérleti szerződések, szerződés módosítások naprakész és megbízható követhetősége. A különböző időszakra vonatkozó lízing díjak és kapcsolódó szolgáltatási tételek nyilvántartása autónként, devizában vagy forintban.

Flottamenedzsment szoftverünk

Az ENIAC Flottamenedzsment szoftvere felváltja az eddig alkalmazott bonyolult excel táblákat. Szoftverünk átlátható dokumentummendzsmentet (digitális iktatás és tárolás) és ügyfélkapcsolat-kezelést biztosít, mely jelentősen megkönnyíti és gyorsabbá teszi a dokumentumok visszakeresését és javítja az ügyfélkiszolgálás minőségét. A továbbszámlázások gördülékeny kezelésének és a határidőkhöz kapcsolódó automatikus riasztásoknak köszönhetően nem lesznek többé kiszámlázatlan számlái és elmaradt feladatai. Lehetőség van a gépjárművek adatainak, díjainak, feladatainak és dokumentumainak nyilvántartására, a nyomon követhetőség és a rendelkezésre állás megállapításának megkönnyítése érdekében. Megoldásunkkal egy teljeskörű vállalatirányítási (ERP) és számviteli rendszert is kap, így cége adatai egy helyen, jogosultságoktól függően lesznek elérhetőek.

Megoldásaink

Szoftverünk az alábbi területeken nyújt támogatást

Gépjárművek (saját és lízingelt) részletes nyilvántartása

Gépjármű okmányok és engedélyek nyilvántartása

Üzemanyag-kártya adatainak elektronikus beolvasása

Adásvételi és lízing szerződések kezelése

Átadás-átvételi dokumentumok készítése

Szerviz szolgáltatás kezelése

Szerviz időpontok ütemezése

Automatikus továbbszámlázás

Káresemények, bírságok kezelése

Gumimenedzsment

Futásteljestmény, km óra állás rögzítése

Cégautó adó számolás

Értékcsökkenés számolása saját autó esetén

Kulcsos autók kezelése

Nagy mennyiségű csoportos számlakészítés

Feladatütemezés

e-bank: banki utalási csomagok, megbízások készítése

Számviteli modulok (főkönyv, pénzügy, tárgyi eszköz, számlázás)

e-Számla - elektronikus számla, digitális aláírással

Devizakezelés

Komplex jogosultság kezelés

Szoftverünk használatával járó előnyök

Elhagyható bonyolult excel táblák


Automatizált vállalati tevékenységek

Átlátható üzleti folyamatok


Könnyedebb irányítás


Megalapozott vezetői döntések


Csökkenő operatív feladatok


Több idő az üzletszerzésre

Növekvő ügyfél-elégedettség


Flottakezelő cégeknek

Flottakezelő cégként növelje az ügyfélkiszolgálás minőségét és nyújtson még professzionálisabb szolgáltatást ügyfelei részére. Az ENIAC Flottamenedzsment szoftvere teljeskörű megoldást biztosít a flottakezelő cégek alapvető igényeinek kielégítésére. 
Cégünk egy olyan backoffice adminisztrációs szoftvert kínál, amely precízen nyilvántartja  a tartós bérleti és lízing szerződéseket az ajánlatadástól kezdődően a gépjármű átadásáig, segít a továbbszámlázandó szerviz, bírság és egyéb tételek kezelésében, elkészíti a vevői számlákat és nyomon követi a befizetéseket.

Céges autók nyilvántartására

Az ENIAC Flottamenedzsment szoftvere mind nagyvállalati környezetben, mind a kis- és középvállalatok számára ideális választás a céges autókkal kapcsolatos feladatok és dokumentumok nyilvántartására. Flotta adminisztrációs szoftverünkkel hatékonyan és könnyedén  kezelheti gépjárműparkját, ezáltal nem lesznek elfelejtett határidői, be nem fizetett parkolási bírságai vagy feledésbe merült műszaki vizsgái.
A felhasználóbarát felületnek köszönhetően egyszerűen kezelhető, a rendszer az előre ütemezett feladatokról értesítőt küld, az elkészült dokumentumokat (forgalmi, behajtási engedély, stb..) digitálisan tárolja és rendszámhoz rendeli, hogy azokat bárhol bármikor könnyedén vissza tudja keresni.

Vállalatirányítási rendszerünk moduljai

Flottamenedzsment szoftverünkhöz kapcsolódó modulok

Felhőalapú megoldások

Szoftvereink kivétel nélkül felhőalapúak, használatuk bárhol, bármikor, bármilyen eszközön kötöttségek nélkül lehetséges. Rögzített dokumentumaihoz azonnal korlátlanul hozzáférhet.

Letisztult funkciók

A jól megtervezett felhasználói felületnek és az átgondolt funkcióknak köszönhetően a szoftver használata rendkívül egyszerű és gyors, ezáltal a napi feladatok elvégzéséhez szükséges idő is jelentősen lerövidül.

Ügyfélkapcsolatok kezelése

Egy kézben tarthatja ügyfeleit, a róluk szerzett adatokat tetszőleges szempontok szerint csoportosíthatja, elemezheti, kimutatásokat és előrejelzéseket készíthet, ezáltal pontos és átlátható ügyféltörténethez juthat.

Papírmentes iroda

A dokumentumok iktatásával, tárolásával és különféle szempontok szerint strukturált rendszerezésével lényegesen könnyebbé válik azok visszakeresése. Elektronikus igazolási rendszerünk kiváltja a papír alapú bizonylatok jóváhagyását és ezáltal a cégen belüli számlavándorlást.

Teljes körű megoldás

Vállalatirányítási rendszereink a projekt-menedzsmenten kívül a vállalatirányítás valamennyi területével átfogóan foglalkoznak és integrálják a vállalat belső osztályainak működését, back office tevékenységét.

Termék support

Szoftverünk zökkenőmentes használata érdekében telefonos és emailes Hotline szolgáltatásunk napi szinten rendelkezésre áll ügyfeleink számára. Szakértői csapatunk azonnal válaszol a szoftver használatával kapcsolatos kérdésekre, észrevételekre és fejlesztési igényekre.

Bevezetés lépései

Vállalati folyamatfelméréstől a szoftver használatáig

1Igények felmérése

Felmérjük a vállalat működési folyamatait, a cégvezetés riportolási igényeit, összegyűjtük azon adatokat, amelyek a megvalósításhoz szükségesek, megvizsgáljuk, hogy ezek az alapadatok hol állnak rendelkezésre, illetve hol állíthatóak elő.

2Működési Kézikönyv elkészítése

Cégre szabottan lerajzoljuk, modellezzük a vállalkozás működési folyamatát, és felvázoljuk, hogyan fognak áramlani az adatok a rögzítéstől a kimutatásig, hogyan zajlanak a jóváhagyási, ellenőrzési folyamatok és ennek megfelelően hogyan alakulnak a jogosultságok. Meghatározzuk ki hogyan kapcsolódik a folyamatba és mi a munkaköréhez kapcsolódó pontos feladata a szoftverben.

3Bevezetési ütemterv készítése

Megtervezzük, hogy a megvalósításhoz milyen erőforrásokra van szükség és hogy kinek, mikor, a bevezetés mely fázisában kell részt vennie.

4Oktatás

Ezután kerül sor a felmérés során nyert információk alapján kialakított rendszer elméleti és gyakorlati oktatására. Az oktatás során az általános logikai felépítéstől kezdve a részletekbe menő mezőszintű gyakorlati oktatásig a szoftver működésével és használatával kapcsolatos összes szükséges információt átadjuk.

5Tesztidőszak

Önálló gyakorlás a felhasználók által, közben folyamatos konzultációkat tartunk, a felmerült kérdéseket átbeszéljük, az egyedi esetek megoldását lemodellezzük.

6ENIAC support

A szoftver éles indulása után 3-8 hónapon keresztül fokozott figyelemmel kísérjük végig a vállalkozás napi munkáját, majd ezen időszak letelte után is támogatást biztosítunk ügyfeleink számára, amely során a szoftverrel kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel és igényekkel foglalkozunk.

Érdekli megoldásunk?

Amennyiben érdeklődik megoldásunk iránt, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot vagy kérjen ajánlatot!