Navigáció

Gyártás

Felhőalapú vállalatirányítási rendszerünk megoldást kínál a gyártó cégek számára nyitott rendeléseik egyszerű és folyamatos nyomon követésére az ajánlatadástól kezdve a megvalósítás valamennyi szakaszában.

Szerződések kezelése

Megrendelői és alvállalkozói szerződések, megállapodások nyilvántartása, értékében és mennyiségében való rögzítése. A szerződések és módosítások, illetve azok okainak teljeskörű és részletes regisztrálása a várható kötelezettségek és bevételek alakulásának nyomon követhetőségének érdekében.   

Gyártási feladatok ütemezése

A nyitott rendelésekhez kapcsolódó feladatok és gyártási ütemezések nyilvántartása. A napi feladatok ütemezése, adott időponthoz való rendelése, határidők nyomon követése, pénzügyi ütemtervek kezelése, kivitelezési feladatok nyilvántartása és naptárban való megjelenítése.

Erőforrások kezelése

A gyártási feladatok erőforrásigényének és a különböző erőforrások rendelkezésre állásának rögzítése. Az emberi erőforrások teljesítményének, az óradíjas gépek gépműszak jelentésének és a kisgépek műszakjelentésének kezelése, a szerződésben megadott használati események fizethetőségének figyelembe vételével.

Gyártó cégeknek ajánlott szoftverünk

A gyártó cégeket támogató felhőalapú vállalatirányítási rendszerünk megoldást kínál a változásokra való azonnali reagálásra - legyen az költség, kockázat, határidő vagy tartalombeli módosulása az ügyfél rendeléseinek - miközben biztosítja a  cég zökkenőmentes működését és a megfelelő nyereség termelését. Megoldásunk a tervezés fázisától, az ajánlatokon, rendelésen, szerződéskötésen, gyártáson, készterméken és teljesítéseken át, a pénzügyi nyilvántartásig terjed. Az üzemből érkező folyamatos teljesítési adatok azonnal ellenőrzésre és feldolgozásra kerülnek a rendszerben, amely ha a tervhez képest eltérést érzékel azonnal értesítést küld a projektvezetőknek.

Megoldásaink

Szoftverünk az alábbi területeken nyújt támogatást

Feladatok, gyártás ütemezése

Ügyfelek nyilvántartása

Nyersanyagfelhasználás nyilvántartása

Üzemek, beszállítók és alvállalkozók teljesítményének mérése, elemzése

Rendelések és azok esetleges változtatásainak kezelése

Határidők, teljesítések, költségszintek és a nyereségességi ráták ellenőrzése

Erőforrás-kezelés

Kontrolling funkciók

Szerződések kezelése

Érték- és mennyiségalapú költségvetési tervek

Jogosultsági rendszer

Devizakezelés

Dokumentummenedzsment (iktatás, szkennelés, elektronikus jóváhagyás)

e-Számla - elektronikus számla, digitális aláírással

Számviteli modulok (főkönyv, pénzügy, tárgyi eszköz)

Szoftverünk használatával járó előnyök

Elhagyható bonyolult excel táblák


Automatizált vállalati tevékenységek


Átlátható üzleti folyamatok


Könnyedebb irányítás


Megalapozott vezetői döntések


Csökkenő operatív feladatok


Több idő az üzletszerzésre


Növekvő ügyfél-elégedettség


Felhőalapú megoldások

Szoftvereink kivétel nélkül felhőalapúak, használatuk bárhol, bármikor, bármilyen eszközön kötöttségek nélkül lehetséges. Rögzített dokumentumaihoz azonnal korlátlanul hozzáférhet.

Letisztult funkciók

A jól megtervezett felhasználói felületnek és az átgondolt funkcióknak köszönhetően a szoftver használata rendkívül egyszerű és gyors, ezáltal a napi feladatok elvégzéséhez szükséges idő is jelentősen lerövidül.

Ügyfélkapcsolatok kezelése

Egy kézben tarthatja ügyfeleit, a róluk szerzett adatokat tetszőleges szempontok szerint csoportosíthatja, elemezheti, kimutatásokat és előrejelzéseket készíthet, ezáltal pontos és átlátható ügyféltörténethez juthat.

Papírmentes iroda

A dokumentumok iktatásával, tárolásával és különféle szempontok szerint strukturált rendszerezésével lényegesen könnyebbé válik azok visszakeresése. Elektronikus igazolási rendszerünk kiváltja a papír alapú bizonylatok jóváhagyását és ezáltal a cégen belüli számlavándorlást.

Teljes körű megoldás

Vállalatirányítási rendszereink a projekt-menedzsmenten kívül a vállalatirányítás valamennyi területével átfogóan foglalkoznak és integrálják a vállalat belső osztályainak működését, back office tevékenységét.

Termék support

Szoftverünk zökkenőmentes használata érdekében telefonos és emailes Hotline szolgáltatásunk napi szinten rendelkezésre áll ügyfeleink számára. Szakértői csapatunk azonnal válaszol a szoftver használatával kapcsolatos kérdésekre, észrevételekre és fejlesztési igényekre.

Vállalatirányítási rendszerünk moduljai

Gyártó cégeknek ajánlott szoftverünkhöz kapcsolódó modulok

Bevezetés lépései

Vállalati folyamatfelméréstől a szoftver használatáig

1Igények felmérése

Felmérjük a vállalat működési folyamatait, a cégvezetés riportolási igényeit, összegyűjtük azon adatokat, amelyek a megvalósításhoz szükségesek, megvizsgáljuk, hogy ezek az alapadatok hol állnak rendelkezésre, illetve hol állíthatóak elő.

2Működési Kézikönyv elkészítése

Cégre szabottan lerajzoljuk, modellezzük a vállalkozás működési folyamatát, és felvázoljuk, hogyan fognak áramlani az adatok a rögzítéstől a kimutatásig, hogyan zajlanak a jóváhagyási, ellenőrzési folyamatok és ennek megfelelően hogyan alakulnak a jogosultságok. Meghatározzuk ki hogyan kapcsolódik a folyamatba és mi a munkaköréhez kapcsolódó pontos feladata a szoftverben.

3Bevezetési ütemterv készítése

Megtervezzük, hogy a megvalósításhoz milyen erőforrásokra van szükség és hogy kinek, mikor, a bevezetés mely fázisában kell részt vennie.

4Oktatás

Ezután kerül sor a felmérés során nyert információk alapján kialakított rendszer elméleti és gyakorlati oktatására. Az oktatás során az általános logikai felépítéstől kezdve a részletekbe menő mezőszintű gyakorlati oktatásig a szoftver működésével és használatával kapcsolatos összes szükséges információt átadjuk.

5Tesztidőszak

Önálló gyakorlás a felhasználók által, közben folyamatos konzultációkat tartunk, a felmerült kérdéseket átbeszéljük, az egyedi esetek megoldását lemodellezzük.

6ENIAC support

A szoftver éles indulása után 3-8 hónapon keresztül fokozott figyelemmel kísérjük végig a vállalkozás napi munkáját, majd ezen időszak letelte után is támogatást biztosítunk ügyfeleink számára, amely során a szoftverrel kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel és igényekkel foglalkozunk.

Érdekli megoldásunk?

Amennyiben érdeklődik megoldásunk iránt, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot vagy kérjen ajánlatot!