Navigáció

Ingatlankezelő szoftver

Az ingatlankezelés során felmerülő valamennyi tevékenység és feladat kezelésére megoldási alternatívát kínál felhőalapú ingatlankezelő szoftverünk. Megoldásaink elősegítik és egyszerűbbé teszik a megbízható könyvelést, a költségelemzést, a megfelelő számlázási ütemezést és a dokumentumkezelést egyaránt.

Ingatlanok nyilvántartása

Az objektumok (ingatlanok, létesítmények) tetszőleges paramétereinek nyilvántartása, valamint az adott objektum időszakonkénti kihasználtságának, az ingatlan üzemeltetési költségeinek követése és jelentése. Az objektumhoz rendelt összes dokumentum nyomon követése és archiválása.  

Szerződések kezelése

A bérleti szerződések naprakész és megbízható nyilvántartása, a különböző időszakra vonatkozó bérleti díjak és kapcsolódó kauciós tételek nyomon követése, területi egységenként forintban és devizában. A szerződéseken történt módosítok átvezetése egyedileg szerződésenként vagy meghatározott csoportokra.

Mérőórák kezelése

Adott objektumhoz rendelt közüzemi mérőórák állásának, azok leolvasási idejének, értékének, fényképének kezelése és archiválása. A közüzemi mérők alapján az ügyfél fogyasztásának automatikus számolása és a költségek továbbszámlázása. 

Ingatlankezelő szoftverünk

Tapasztalataink szerint a sikeres ingatlangazdálkodás két legfontosabb alappillére a bérlők elégedettsége és az átlátható, kiszámítható gazdálkodás, ezen alapszik az ENIAC Ingatlankezelő szoftvercsomagja, mely egy olyan integrált vállalatirányítási rendszer, ami megvalósítja az ingatlanok üzemeltetéséhez és hasznosításához kapcsolódó bérleti és szolgáltatási szerződések naprakész nyilvántartását. A számlázási rendszer kialakításának köszönhetően egyszerű és megbízható módon válik elérhetővé a havi rendszerességgel történő nagy mennyiségű számla automatikus kibocsátása és az elszámoláson alapuló kommunális költségek számlázása.

Megoldásaink

Ingatlankezelő szoftverünk az alábbi területeken nyújt támogatást

  • Közüzemi szerződések optimalizálása, számlák ellenőrzése
  • Bérleti díjak négyzetméter alapú nyilvántartása
  • Bérlői kapcsolattartás (Helpdesk)
  • Fizetési szokások elemzése

Bérlői szerződések csoportos számlázása

  • Kintlévőségek, egyenlegértesítők, felszólító levelek kezelése
  • Mérőórák kezelése, költségek továbbszámlázása
  • Indexálás, kauciók, garanciák és módosulások kezelése
  • Alvállalkozók megbízása, ellenőrzése, optimalizálása
  • Birtokbaadási és visszaadási leltári jegyzőkönyvek kezelése
  • Beszállítók, partnerek minősítése
  • Ingatlanokkal kapcsolatos dokumentumok és fényképek archiválása

Ügyfélkapcsolatok kezelése

Feladatütemezés

e-bank

Dokumentummenedzsment (iktatás, szkennelés, elektronikus jóváhagyás)

e-Számla - elektronikus számla, digitális aláírással

Komplex jogosultság kezelés

Szoftverünk használatával járó előnyök

Elhagyható bonyolult excel táblák


Automatizált vállalati tevékenységek


Átlátható üzleti folyamatok


Könnyedebb irányítás


Megalapozott vezetői döntések


Csökkenő operatív feladatok


Több idő az üzletszerzésre


Növekvő ügyfél-elégedettség


Felhőalapú megoldások

Szoftvereink kivétel nélkül felhőalapúak, használatuk bárhol, bármikor, bármilyen eszközön kötöttségek nélkül lehetséges. Rögzített dokumentumaihoz azonnal korlátlanul hozzáférhet.

Letisztult funkciók

A jól megtervezett felhasználói felületnek és az átgondolt funkcióknak köszönhetően a szoftver használata rendkívül egyszerű és gyors, ezáltal a napi feladatok elvégzéséhez szükséges idő is jelentősen lerövidül.

Ügyfélkapcsolatok kezelése

Egy kézben tarthatja ügyfeleit, a róluk szerzett adatokat tetszőleges szempontok szerint csoportosíthatja, elemezheti, kimutatásokat és előrejelzéseket készíthet, ezáltal pontos és átlátható ügyféltörténethez juthat.

Papírmentes iroda

A dokumentumok iktatásával, tárolásával és különféle szempontok szerint strukturált rendszerezésével lényegesen könnyebbé válik azok visszakeresése. Elektronikus igazolási rendszerünk kiváltja a papír alapú bizonylatok jóváhagyását és ezáltal a cégen belüli számlavándorlást.

Teljes körű megoldás

Vállalatirányítási rendszereink a projekt-menedzsmenten kívül a vállalatirányítás valamennyi területével átfogóan foglalkoznak és integrálják a vállalat belső osztályainak működését, back office tevékenységét.

Termék support

Szoftverünk zökkenőmentes használata érdekében telefonos és emailes Hotline szolgáltatásunk napi szinten rendelkezésre áll ügyfeleink számára. Szakértői csapatunk azonnal válaszol a szoftver használatával kapcsolatos kérdésekre, észrevételekre és fejlesztési igényekre.

Vállalatirányítási rendszerünk moduljai

Ingatlankezelő szoftverünkhöz kapcsolódó modulok

Bevezetés lépései

Vállalati folyamatfelméréstől a szoftver használatáig

1Igények felmérése

Felmérjük a vállalat működési folyamatait, a cégvezetés riportolási igényeit, összegyűjtük azon adatokat, amelyek a megvalósításhoz szükségesek, megvizsgáljuk, hogy ezek az alapadatok hol állnak rendelkezésre, illetve hol állíthatóak elő.

2Működési Kézikönyv elkészítése

Cégre szabottan lerajzoljuk, modellezzük a vállalkozás működési folyamatát, és felvázoljuk, hogyan fognak áramlani az adatok a rögzítéstől a kimutatásig, hogyan zajlanak a jóváhagyási, ellenőrzési folyamatok és ennek megfelelően hogyan alakulnak a jogosultságok. Meghatározzuk ki hogyan kapcsolódik a folyamatba és mi a munkaköréhez kapcsolódó pontos feladata a szoftverben.

3Bevezetési ütemterv készítése

Megtervezzük, hogy a megvalósításhoz milyen erőforrásokra van szükség és hogy kinek, mikor, a bevezetés mely fázisában kell részt vennie.

4Oktatás

Ezután kerül sor a felmérés során nyert információk alapján kialakított rendszer elméleti és gyakorlati oktatására. Az oktatás során az általános logikai felépítéstől kezdve a részletekbe menő mezőszintű gyakorlati oktatásig a szoftver működésével és használatával kapcsolatos összes szükséges információt átadjuk.

5Tesztidőszak

Önálló gyakorlás a felhasználók által, közben folyamatos konzultációkat tartunk, a felmerült kérdéseket átbeszéljük, az egyedi esetek megoldását lemodellezzük.

6ENIAC support

A szoftver éles indulása után 3-8 hónapon keresztül fokozott figyelemmel kísérjük végig a vállalkozás napi munkáját, majd ezen időszak letelte után is támogatást biztosítunk ügyfeleink számára, amely során a szoftverrel kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel és igényekkel foglalkozunk.

Érdekli megoldásunk?

Amennyiben érdeklődik megoldásunk iránt, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot vagy kérjen ajánlatot!