Navigáció

Karbantartás (CMMS)

A karbantartási szektor szereplői számára egy olyan átfogó, projektszemléletű és felhőalapú karbantartási szoftvert kínálunk, amely kiemelten kezeli a szektor által leggyakrabban érintett és specifikus feladatokat.

Eszköz- és erőforráskövetés

A berendezések és eszközök egyedi élettörténetének lekövetése, a szükséges emberi, eszközszintű és anyagi erőforrások megtervezése, illetve azok rendelkezésre állásának, kihasználtságának és időbeli ütemezésének ellenőrizhetősége.

Szerződések kezelése

Karbantartási szerződések készítése, nyilván-tartása és tárolása. A megelőző karbantartás (TMK) rendszeres, havi-díjas szolgáltatásként való kezelés, a kapcsolódó számlák automatikus, egy gombnyomásra történő generálása. A garanciális javítási, karbantartási munkák kezelése.

Feladatorientált megoldások

Részletesen megtervezhetőek az egyes karbantartási tevékenységek - végrehajtásuk ellenőrizhető is -, a váraltlan események és a nem tervezett költségek. A rendszerben nyilvántartott saját vagy partner-gépekhez definálhatóak különböző karbantartási feladatok. A karbantartások típusa és gyakorisága a felhasználó által meghatározható, ütemezhető.

Karbantartási (CMMS) szoftverünk

Vállalatirányítási rendszerünkkel az előre tervezett karbantartási munkák (TMK) a szerződésben meghatározott feladatok alapján előre ütemezhetőek a karbantartást végző személyek és a karbantartandó gépek meghatározásával. A gépek meghibásodása esetén a javító karbantartási munkák a szervízbe telefonon vagy írásban bejelentett igények alapján kerülnek regisztrálásra, ütemezésre. Figyelemmel kísérhető a gépek érvényes garanciája, amely lejárta után a karbantartási feladatok átsorolhatóak a költségtérítéses munkák közé. Nyilvántartható a teljesítményalapú ciklikus karbantartási üzemóraszám vagy darabszám, alternatív időciklusokkal, esedékesség követéssel. A tervezett karbantartási feladatokhoz szerződés alapján számlázható díj, illetve számlázásra nem kerülő, saját belső elszámolásként felmerülő munkaköltség is. A karbantartások aktuális állapota sokféleképpen visszakereshető, lehetőség van például a karbantartási munkálatok eszközök szerinti megjelenítésére.

Megoldásaink

Szoftverünk az alábbi területeken nyújt támogatást

Gépek, eszközök érkeztetése, nyilvántartásba vétele (akár egy projektre)

Teljes körű dokumentumnyilvántartás alapadatokkal és képkatalógussal

Garanciajegyek kezelése, lejárat nyilvántartása

Egy adott készülékre fordított szervizmunkaidő nyilvántartása

Anyagfelhasználás nyilvántartása

Beszállító partnerek nyilvántartása

Munkalapok, hibaelhárítási folyamatok követése a hibabejelentéstől a számlázásig

Szerelők időelszámolása (terv és tény)

Karbantartások kézi vagy automatikus ütemezése időciklusok alapján

Tetszőleges időszakra szűrhető, gépenként vagy költséghelyenként elérhető adatok (pl.: állásidő, anyagköltség)

Berendezések és eszközök egyedi élettörténetének lekövetése

A szükséges emberi, eszközszintű és anyagi erőforrások megtervezése

Áttekinthető és rugalmas erőforráskezelés

Komplex jogosultság kezelés

Számviteli modulok (főkönyv, pénzügy, tárgyi eszköz)

Szoftverünk használatával járó előnyök

Elhagyható bonyolult excel táblák


Automatizált vállalati tevékenységek


Átlátható üzleti folyamatok


Könnyedebb irányítás


Megalapozott vezetői döntések


Csökkenő operatív feladatok


Több idő az üzletszerzésre


Növekvő ügyfél-elégedettség


Felhőalapú megoldások

Szoftvereink kivétel nélkül felhőalapúak, használatuk bárhol, bármikor, bármilyen eszközön kötöttségek nélkül lehetséges. Rögzített dokumentumaihoz azonnal korlátlanul hozzáférhet.

Letisztult funkciók

A jól megtervezett felhasználói felületnek és az átgondolt funkcióknak köszönhetően a szoftver használata rendkívül egyszerű és gyors, ezáltal a napi feladatok elvégzéséhez szükséges idő is jelentősen lerövidül.

Ügyfélkapcsolatok kezelése

Egy kézben tarthatja ügyfeleit, a róluk szerzett adatokat tetszőleges szempontok szerint csoportosíthatja, elemezheti, kimutatásokat és előrejelzéseket készíthet, ezáltal pontos és átlátható ügyféltörténethez juthat.

Papírmentes iroda

A dokumentumok iktatásával, tárolásával és különféle szempontok szerint strukturált rendszerezésével lényegesen könnyebbé válik azok visszakeresése. Elektronikus igazolási rendszerünk kiváltja a papír alapú bizonylatok jóváhagyását és ezáltal a cégen belüli számlavándorlást.

Teljes körű megoldás

Vállalatirányítási rendszereink a projekt-menedzsmenten kívül a vállalatirányítás valamennyi területével átfogóan foglalkoznak és integrálják a vállalat belső osztályainak működését, back office tevékenységét.

Termék support

Szoftverünk zökkenőmentes használata érdekében telefonos és emailes Hotline szolgáltatásunk napi szinten rendelkezésre áll ügyfeleink számára. Szakértői csapatunk azonnal válaszol a szoftver használatával kapcsolatos kérdésekre, észrevételekre és fejlesztési igényekre.

Vállalatirányítási rendszerünk moduljai

Karbantartási szoftverünkhöz kapcsolódó modulok

Bevezetés lépései

Vállalati folyamatfelméréstől a szoftver használatáig

1Igények felmérése

Felmérjük a vállalat működési folyamatait, a cégvezetés riportolási igényeit, összegyűjtük azon adatokat, amelyek a megvalósításhoz szükségesek, megvizsgáljuk, hogy ezek az alapadatok hol állnak rendelkezésre, illetve hol állíthatóak elő.

2Működési Kézikönyv elkészítése

Cégre szabottan lerajzoljuk, modellezzük a vállalkozás működési folyamatát, és felvázoljuk, hogyan fognak áramlani az adatok a rögzítéstől a kimutatásig, hogyan zajlanak a jóváhagyási, ellenőrzési folyamatok és ennek megfelelően hogyan alakulnak a jogosultságok. Meghatározzuk ki hogyan kapcsolódik a folyamatba és mi a munkaköréhez kapcsolódó pontos feladata a szoftverben.

3Bevezetési ütemterv készítése

Megtervezzük, hogy a megvalósításhoz milyen erőforrásokra van szükség és hogy kinek, mikor, a bevezetés mely fázisában kell részt vennie.

4Oktatás

Ezután kerül sor a felmérés során nyert információk alapján kialakított rendszer elméleti és gyakorlati oktatására. Az oktatás során az általános logikai felépítéstől kezdve a részletekbe menő mezőszintű gyakorlati oktatásig a szoftver működésével és használatával kapcsolatos összes szükséges információt átadjuk.

5Tesztidőszak

Önálló gyakorlás a felhasználók által, közben folyamatos konzultációkat tartunk, a felmerült kérdéseket átbeszéljük, az egyedi esetek megoldását lemodellezzük.

6ENIAC support

A szoftver éles indulása után 3-8 hónapon keresztül fokozott figyelemmel kísérjük végig a vállalkozás napi munkáját, majd ezen időszak letelte után is támogatást biztosítunk ügyfeleink számára, amely során a szoftverrel kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel és igényekkel foglalkozunk.

Érdekli megoldásunk?

Amennyiben érdeklődik megoldásunk iránt, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot vagy kérjen ajánlatot!