Navigáció

Közműszolgáltatás

Közműszolgáltatóknak ajánlott felhőalapú vállalatirányítási rendszerünk precíz és rugalmas megoldást kínál a szolgáltatók tevékenységéből adódó, adminisztratív jellegű igények kezelésére.

Dokumentummenedzsment

Hagyományos iktatókönyvi feladatok ellátása (pl.: irattár kezelése), nagy mennyiségű kiállított számla automatikus iktatása és elektronikus tárolása. A fogyasztókkal kapcsolatos összes esemény nyomon követése a szkennelt bizonylatok elektronikus nyilvántartása útján. Az ügyletekkel kapcsolatos megbeszélések stb. regisztrálása az időpontok és a felelősök feltüntetésével.

Szerződések kezelése

A fogyasztókkal kötött szerződések nyilvántartása és a  szerződésben történt módosítások (pl.: mérőberendezés cseréje) időrendi nyomon követése. A konkrét fogyasztási helyek, valamint az időintervallumonként érvényes díjtételek meghatározása és az árváltozás-rögzítés automatikus végrehajtása.

Mérőórák kezelése

A fogyasztás mérésére szolgáló berendezések adatainak és a rajtuk mért fogyasztás részletes nyilvántartása. A fogyasztás alapján automatikusan elkészíthetőek a kimenő számlák és fizetési értesítők csekkes vagy e-mail formában, továbbá lehetőség van a számlák csoportos elkészítésére és kiküldésére.

Közműszolgáltatási szoftverünk

A közműszolgáltatók a világon szinte mindenhol nagy piaci nyomás alatt működnek: a szigorodó környezetvédelmi és kormányzati szabályozásnak, valamint a növekvő fogyasztói elvárásoknak egyszerre kell megfelelniük, lehetőleg változatlan árszint mellett. Közműszolgáltatóknak ajánlott vállalatirányítási rendszerünk segíti az ügyfélszolgálat napi munkáját, használatával számos szempont szerint másodpercek alatt visszakereshetőek a rögzített információk, számlák, kiküldött egyenlegértesítők és szerződéses adatok. A rendszer kezeli a fogyasztáson alapuló elszámoló számlákat és az átlagfogyasztásból képzett részszámlákat is, gyorsítva és racionalizálva ezzel mind az ügyfélszolgálat, mind a pénzügyi dolgozók munkáját. Alkalmas nagy mennyiségű fogyasztói- és mérőadatbázis hatékony és gyors kezelésére, humánerőforrás- illetve időráfordítást igénylő többletberuházás nélkül.

Megoldásaink

Közműszolgáltatási szoftverünk az alábbi területeken nyújt támogatást

  • Ügyfelek, címek, mérőórák nyilvántartása

Szerződések és módosulások kezelése

Tömeges, csoportos számlázás

Fogyasztás alapú rész- és elszámoló számla készítése

Digitalizált bizonylatkezelés

Helpdesk és CRM-funkciók

E-bank (csoportos beszedések, csekkek elektronikus feldolgozása)

Átfogó számviteli feladatok végrehajtása

Kockázatkezelés

Kinnlevőségek kezelése és optimalizálása

Fizetési szokások nyomon követése és elemzése

Feladatütemezés

Dokumentummenedzsment

Komplex jogosultság kezelés

Devizakezelés

Számviteli modulok (főkönyv, pénzügy, tárgyi eszköz)

e-Számla - elektronikus számla, digitális aláírással

Idegen nyelvű menürendszer és bizonylatnyomtatás

Szoftverünk használatával járó előnyök

Elhagyható bonyolult excel táblák


Automatizált vállalati tevékenységek


Átlátható üzleti folyamatok


Könnyedebb irányítás


Megalapozott vezetői döntések


Csökkenő operatív feladatok


Több idő az üzletszerzésre


Növekvő ügyfél-elégedettség


Felhőalapú megoldások

Szoftvereink kivétel nélkül felhőalapúak, használatuk bárhol, bármikor, bármilyen eszközön kötöttségek nélkül lehetséges. Rögzített dokumentumaihoz azonnal korlátlanul hozzáférhet.

Letisztult funkciók

A jól megtervezett felhasználói felületnek és az átgondolt funkcióknak köszönhetően a szoftver használata rendkívül egyszerű és gyors, ezáltal a napi feladatok elvégzéséhez szükséges idő is jelentősen lerövidül.

Ügyfélkapcsolatok kezelése

Egy kézben tarthatja ügyfeleit, a róluk szerzett adatokat tetszőleges szempontok szerint csoportosíthatja, elemezheti, kimutatásokat és előrejelzéseket készíthet, ezáltal pontos és átlátható ügyféltörténethez juthat.

Papírmentes iroda

A dokumentumok iktatásával, tárolásával és különféle szempontok szerint strukturált rendszerezésével lényegesen könnyebbé válik azok visszakeresése. Elektronikus igazolási rendszerünk kiváltja a papír alapú bizonylatok jóváhagyását és ezáltal a cégen belüli számlavándorlást.

Teljes körű megoldás

Vállalatirányítási rendszereink a projekt-menedzsmenten kívül a vállalatirányítás valamennyi területével átfogóan foglalkoznak és integrálják a vállalat belső osztályainak működését, back office tevékenységét.

Termék support

Szoftverünk zökkenőmentes használata érdekében telefonos és emailes Hotline szolgáltatásunk napi szinten rendelkezésre áll ügyfeleink számára. Szakértői csapatunk azonnal válaszol a szoftver használatával kapcsolatos kérdésekre, észrevételekre és fejlesztési igényekre.

Vállalatirányítási rendszerünk moduljai

Közműszolgáltatás szoftverünkhöz kapcsolódó modulok

Bevezetés lépései

Vállalati folyamatfelméréstől a szoftver használatáig

1Igények felmérése

Felmérjük a vállalat működési folyamatait, a cégvezetés riportolási igényeit, összegyűjtük azon adatokat, amelyek a megvalósításhoz szükségesek, megvizsgáljuk, hogy ezek az alapadatok hol állnak rendelkezésre, illetve hol állíthatóak elő.

2Működési Kézikönyv elkészítése

Cégre szabottan lerajzoljuk, modellezzük a vállalkozás működési folyamatát, és felvázoljuk, hogyan fognak áramlani az adatok a rögzítéstől a kimutatásig, hogyan zajlanak a jóváhagyási, ellenőrzési folyamatok és ennek megfelelően hogyan alakulnak a jogosultságok. Meghatározzuk ki hogyan kapcsolódik a folyamatba és mi a munkaköréhez kapcsolódó pontos feladata a szoftverben.

3Bevezetési ütemterv készítése

Megtervezzük, hogy a megvalósításhoz milyen erőforrásokra van szükség és hogy kinek, mikor, a bevezetés mely fázisában kell részt vennie.

4Oktatás

Ezután kerül sor a felmérés során nyert információk alapján kialakított rendszer elméleti és gyakorlati oktatására. Az oktatás során az általános logikai felépítéstől kezdve a részletekbe menő mezőszintű gyakorlati oktatásig a szoftver működésével és használatával kapcsolatos összes szükséges információt átadjuk.

5Tesztidőszak

Önálló gyakorlás a felhasználók által, közben folyamatos konzultációkat tartunk, a felmerült kérdéseket átbeszéljük, az egyedi esetek megoldását lemodellezzük.

6ENIAC support

A szoftver éles indulása után 3-8 hónapon keresztül fokozott figyelemmel kísérjük végig a vállalkozás napi munkáját, majd ezen időszak letelte után is támogatást biztosítunk ügyfeleink számára, amely során a szoftverrel kapcsolatos kérdésekkel, észrevételekkel és igényekkel foglalkozunk.

Érdekli megoldásunk?

Amennyiben érdeklődik megoldásunk iránt, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot vagy kérjen ajánlatot!