Navigáció
Eniac Hub

Feladatütemezés

A napi feladatok ütemezését, adott időponthoz való rendelését és határidejét követhetjük nyomon az Ütemezés modulban.

A szoftver Feladatütemezés moduljában található az emlékeztető funkció is, amely az adott feladat elvégzésének az időpontjára hívja fel a figyelmet. Lehetőség van minden feladathoz felelős(ök)et rendelni, továbbá ez a modul látja el a cég workflow feladatainak menedzsmentjét.

Főbb elemei:

  • Pénzügyi és pénzügyi jellegű események tervezése (adófizetés, számlakibocsátás, várakozó és beérkező utalások)
  • Tetszőleges esemény definiálása
  • Feladatokhoz felelősök meghatározása
  • A feladatokról emlékeztető küldése
  • Események, státuszának nyomon követése (aktív/teljesített)
  • Kapcsolat a többi almodullal
  • Cashflow terv kimutatása

A modul amellett, hogy általánosan ellátja a vállalat feladatütemezését, iparáganként eltérő, plusz funkciókat is tartalmaz, hogy a szoftver maximálisan  iparágspecifikus és vállalatra szabott legyen:

Iparágra jellemző funkciók