Navigáció
Eniac Hub

Teljesítési igazolás

A Teljesítési rendszer lehetőséget ad a Teljesítések és Teljesítési igazolások (Jóváhagyások) rögzítésére.

A Projekt és Szerződés modulhoz szorosan kapcsolódó Teljesítési igazolás modullal előállíthatóak a teljesítési igazolások és napi jelentések a szerződésben rögzített mennyiségek és értékek figyelembevételével és ezen felül lehetőség nyílik kontrollálásra, ellenőrzésre. Az egyes munkafolyamatok teljes egészében lekérdezhetőek és követhetőek a projektek megtervezésétől a teljesítések jóváhagyásán át a számlák kiállításáig vagy befogadásáig. A teljesítések jóváhagyása megtörténhet teljes értékben és mennyiségben vagy részletekben is. A rendszerből bármely időpontban kimutatható szerződésenként vagy szerződéselemenként a még nem teljesített érték vagy mennyiség. A regisztrált teljesítések jóváhagyása a többszintű jogosultsági rendszer által meghatározott jogosultsági szinten történik, meggyorsítva a folyamatot és elhárítva a hibás teljesítések befogadását. Az alvállalkozói elszámolások bármely időpontban egyedileg és/vagy csoportosan is elkészíthetőek, az így automatikusan elkészült levelek formátuma megkönnyíti a gyors, precíz és egyszerű küldést/postázást.

Főbb elemei:

  • Terv - Szerződött- Teljesített- Számlázott - Fizetett kimutatások értékben és százalékban
  • Teljesítési igazolások generálása és nyomtatása
  • Teljesítések, igazolások kimutatása elsődleges, másodlagos értékben
  • Teljesítések rögzítése szerződéselemenként
  • Részteljesítés rögzítése