Navigáció
Eniac Hub

Ügyfélnyilvántartás

Az ügyfélnyilvántartó modul segíti az ügyfélkapcsolatok kezelését, nyilvántartja az ügyfelek és a partnerek valamennyi adatát, ezáltal segíti a különböző területek munkáját és pontos, átlátható ügyféltörténet szolgáltat.

Az ügyfelek, megrendelők, alvállalkozók és beszállítók nyilvántartásában a különböző területek munkáját segítő általános adatok találhatók meg:

  • hivatalos azonosítók,
  • több cím kezelése (szállítási, levelezési, számlázási, székhely, email),
  • kontakt személyek a partner céghez rendelve (pozíció, elérhetőség megjelölésével),
  • ügyfélcsoportok kialakítása,
  • bankszámlaszámok,
  • a partner aktuális pénzügyi státusza.

Ezen információk természetesen jogosultságtól függően érhetőek el, így az adatok nem láthatóak minden felhasználó számára.

A rendszer amellett, hogy összegyűjti és tárolja az ügyfelekkel kapcsolatos összes információt, képes az adatokat tetszőleges szempontok szerint csoportosítani, elemezni, kimutatásokat és előrejelzéseket készíteni, így a vállalat különféle területein dolgozó szakemberek ugyanarra a közös „tudásbázisra” támaszkodhatnak a munkájuk során.

A rendszerben az ügyfelekkel, partnerekkel kapcsolatos összes dokumentum nyilvántartható, továbbá az ügyfelekkel kapcsolatos valamennyi esemény, telefonhívás, személyes megbeszélés és helpdesk-szolgáltatási bejelentés könnyen és gyorsan visszakereshető.

A modul amellett, hogy általánosan ellátja a vállalat ügyfeleivel kapcsolatos feladatait, iparáganként eltérő, plusz funkciókat is tartalmaz, hogy a szoftver maximálisan  iparágspecifikus és vállalatra szabott legyen.

Iparágra jellemző funkciók