Navigáció

Soha semmire nincs ideje? Delegáljon többet!

„Ön a cégben az ügyvezető, a marketinges, az értékesítő, de még az informatikus is, pedig számos alkalmazottat fizet? Valami nem stimmel… Ha többet delegál, mindenki jobban jár. Ezt persze elméletben mindenki tudja, de itt az ideje, hogy Ön a gyakorlatban is kipróbálja!”

Soha semmire nincs ideje? Delegáljon többet!

Az új év megállíthatatlanul beindult. Az üzleti életben is. Nincs ilyenkor idő az előző év fáradalmait kipihenni, át kell gondolnunk, mit csinálnánk másként idén és azt milyen eszközökkel tudjuk elérni. A Piac&Profit KKV-at segítő oldal szerint  a cégeknek is érdemes néhány újévi fogadalmat tenniük, amelyek betartása a cég javára válhat.

Kezdjük is rögtön a vállalatirányítással: Fogadjuk meg, hogy az új évben több feladatot fogunk delegálni!

 „Ön a cégben az ügyvezető, a marketinges, az értékesítő, de még az informatikus is, pedig számos alkalmazottat fizet? Valami nem stimmel… Ha többet delegál, mindenki jobban jár. A munkatársaknak lehetősége lesz a tehetségük kibontakoztatására és nő a motivációjuk is. Önnek pedig több ideje marad arra, ami tényleg a vezető feladata. Ezt persze elméletben mindenki tudja, de itt az ideje, hogy Ön a gyakorlatban is kipróbálja!” 

A delegálás természetesen nem ilyen egyszerű feladat, hiszen megvalósításához saját büszkeségünk legyőzésére van szükség. Az eredményes vezetés viszont részben azon múlik, hogy mennyire tudjuk a elvégezendő feladatokat fel - és szétosztani. Be kell tehát látnunk, hogy egy személyben nem tudunk minden feladatot ellátni, ahogy azt is el kell ismernünk, ha egy alkalmazottunk nálunk jobban tud elvégezni egy adott feladatot.

Sokszor azonban nem jut minden feladatra külön alkalmazott. Új termékünk, az OMF Starter a feladatok delegálásában is segítséget nyújt a kisvállalkozások számára, illetve segíti kollégáit a több különböző feladatkör ellátásában.

Termékünkkel a számlák, szerződések, teljesítés igazolások, a céget érintő dokumentumok digitálisan nyilvántartásra kerülhetnek,  jóváhagyhatóak, visszakereshetőek, nem kell az irodában, az autóban, az otthonában tárolt papírok között keresgélnie.

„Annak ellenére, hogy Karácsony minden évben van, ahogy nyári uborkaszezon is – és még egy csomó más dolog, amit tulajdonképpen már most beírhatnánk a naptárba – mégis minden évben úgy érzi az ember, hogy váratlanul érte a dolog.„

OMF Starter szoftverünk Naptár funkciójának segítségével cége feladatait egyszerűen megtervezheti, szoftverünk figyelmezteti is Önt az adott pilllanatban (vagy előtte) feladatai elvégzésére, amiket egy gombnyomással végre is tud hajtani. A feladatok elvégzése jóváhagyáshoz köthető és ellenőrizhető. Az OMF Starter felhő alapú működésének köszönhetően ezeket ráadásul az irodától távol is bármikor elvégezheti. Ha pedig szabadságon van, a rendszeren keresztül bármikor delegálhat feladatokat kollégáinak.

Szoftverünk használata online módon, nehézség nélkül elsajátítható. Nem igényel  szerver beruházást, így rövid időn belül üzembe helyezhető. 

Forrás: http://www.piacesprofit.hu/kkv_cegblog/sikerre-vagyik-ezt-fogadja-meg/