Navigáció

Mérföldkövek

2016

Weboldalunk folyamatos fejlesztésével tovább növeltük oldalunk átláthatóságát és felhasználói élményét, többek között méltó megjelenést kaptak iparági megoldásaink. A kisvállalkozások igényeit felmérve, új, a piacon hiánypótló projektmenedzsment szoftverrel bővítettük az OMF szoftvercsaládot, mely célját tükrözve az OMF Starter nevet kapta. Cégünk fejlődésének és projektjeink növekedő számának köszönhetően új kollégákkal bővítettük fejlesztői csapatunkat, hogy innovatív szemléletükkel segítsék az ENIAC megújulási folyamatát.

2015

Cégünk az előző év stratégiáját továbbgondolva bővítette a kisvállalatok és vállalkozók számára nyújtható megoldásait, így jött létre 2015-ben az AB4 Invoice online számlázó szoftver. Megújult weboldalunkkal,  s új kollégákkal bővülve az ENIAC egy olyan megújulási folyamatot kezdett meg, amely során az innovatív  megoldások az ENIAC 20 éves fennállása alatt szerzett tapasztalatokkal kerülnek ötvözésre.

2014

OMF vállalatirányítás rendszerek Webshopokkal való integrációjának kiépítése. Az ENIAC fejlődő, vagy már régebb óta működő webértékesítéssel foglalkozó cégeknek javasol olyan webáruházzal integrálható háttér rendszert, amely segíti a fenti problémák megoldását és szükség esetén a szoftver háttér mellett el tudja látni a pénzügyi szolgáltatás feladatait is.

2013

Az ENIAC stratégiai együttműködést alakított ki több szakértővel a táv-bérszámfejtési és táv-könyvelési szolgáltatásai támogatására, valamint az értékesítési pontok fejlesztésére. A vidéki partnerek hatékonyabb kiszolgálását helyi, szakmai partnerek által támogatva erősíti meg.

2012

Újabb nagyvállalatok találták megfelelőnek az ENIAC csapatát és szoftvereit a működési folyamataik és számviteli feladataik megoldására. Kiemelt figyelmet fordítottunk a viszontértékesítői hálózat erősítésére, táv- bérszámfejtési tevékenység és kapcsolódó HR szolgáltatások szoftveres támogatására, és a vállalati folyamatokat támogató belső kommunikációs modul bevezetésére.

2011

Távkönyvelési szolgáltatás kidolgozása és bevezetése meglévő hosztolt ügyfeleink részére.

2010

AB4 Basic, AB4 Corporate, OMF Ezy, OMF Custom, OMF Enterprise szoftver csomagok és megoldások piaci szegmentálása. Cloud computing és ENIAC SaaS szolgálatások piaci jelenlét erősödése.

2009

Az OMF / AB4 ERP vállalatirányítási rendszerek ERP HOSTING keretein belül történő széleskörű szolgáltatásainak nyújtása kis és nagyvállatok részére, beföld és külföldi eléréssel.

2008

OMF vállalatirányítási rendszer ASP, Online ERP Hosting technologia kidolgozása, több külföldi telephellyel kiemelt ügyfelek részére. Trigránit Rt. újra az OMF rendszert választja a több, mint 220 millio EUR-os beruházásai megvalósításának naprakész, precíz követésére.

2007

Dokumentum Management, HELPDESK, TASK, WORKFLOW management modulok kifejlesztése és integrálása.

2006

OMF - Operation Management & Finance ERP vállalatirányítási rendszer bejelentése, mely a vártnál nagyobb érdeklődést von maga után különböző szolgáltató cégek részéről.

2005

Az ENIAC Computing szervezetének hatékonyságát, tevékenységének színvonalát növelve ISO 9001:2000 szabvány szerinti nemzetközi minőségügyi tanúsítást szerzett. Cégünk építőiparban szerzett bevezetési és működési tapasztalatainak előnyeit is felhasználva több környezetvédelemmel és szennyvíztisztító művek építésével foglalkozó cég az AB4 projektszemléletű kontrolling rendszerét választja.

2004

Új CRM és iktatás modulallal bővül rendszerünk, mely bevezetésre kerül több építőipari cégünknél teljes mértékben integrálva a már használatban lévő ERP project manager modullal. Magyar felsőoktatás Internet szolgáltatással foglalkozó költségvetési intézménye, az AB4 - Accounting & Business szoftvert választotta szerződések pénzforgalmi szemléletű nyilvántartására.

2003

Elkészül az AB4 ERP vállalatirányítási rendszer költségvetési modul pénzforgalmi szemléletű változata. Autópálya és vasút építéssel foglalkozó cégeknél bevezetésre kerül az AB4 integrált vállalatirányítási rendszer. Az AB4-XP kliens továbbfejlesztett változata elkészül, mely kihasználja a WindowsXP-be beépített lehetőségeket.

2002

Sikeresen befejeződik az ENIAC összes felhasználójánál az AB4 SQL migrációja. ABLON Rt és más több ingatlan beruházó és üzemeltető cég dönt az AB4 - Accounting & Business vállalatirányítási szoftver mellett.

2001

A Trigránit Rt. ismételten az AB4 rendszert választja a Duna Sétány Székház Kft. közel 300 milliárd forint értékű várhatóan öt éven át tartó nagyberuházásának nyilvántartására.

2000

A Concorde Értékpapír Rt. megbízást ad a rendszer bevezetésére. A DUNA TV tovább bővíti a meglévő Standard rendszerét és bevezeti az AB4 Professional változatát a szerződéseinek nyomon követésére és az elemzési területek bővítésére.

1999

Az ENRON Ltd. Észak Amerika és Európa egyik legnagyobb energiaszolgáltatója a közép- és kelet európai terjeszkedéséhez budapesti székhelyére az AB4 - Accounting & Business ERP vállalatirányítási rendszert találja megfelelőnek, melynek feladata a cég tevékenységének támogatásán túl az ENRON európai és amerikai központjaiba SAP rendszer felé havi jelentések biztosítása.

1998

A Trigránit Rt. és a Westend Rt. megkeresi és megbízza az ENIAC Computing-ot a WESTEND üzletközpont építésének és további induló építőipari beruházás pénzügyi és tervezési folyamatainak integrált támogatásának biztosítására.

1997

A Plaza Centers a bevásárlóközpont-lánc kivitelezések könyveléséhez megvásárolja az AB4 -et, a Quaestor Rt. és a társvállalkozásai teljes pénzügyi hátterüket az AB4 -el oldják meg.

1996

A Duna TV könyvelése átáll az AB4 - Accounting & Business rendszerre, hogy az egyes műsorainak költségfeloszlását pontosan követni tudja, továbbá a CBA központi raktára forgalmának nyilvántartása céljából szintén az AB4 -et kezdi használni.

1995

Bevezetésre kerül az AB4 Accounting & Business rendszer a KFKI-ban az Izotóp Intézet Kft.-nél, majd a Kalkulációs Kft.-nél, mely akkor Magyarországon piacvezető bérkönyvelő iroda, olyan ügyfelekkel, mint a ROLAND Kft, ERIX Kft, Friderikusz Produkció, Luan By Lucia Divatház.