Navigáció
Eniac Hub

enVoicer - Online számlázó

Az enVoicer az online számlázó programok új generációja, számos olyan funkcióval, ami a számlázást valóban egyszerűvé, gyorssá és kényelmessé teszi, miközben professzionális és jogszabálykövető partnere az Ön cége fejlődésének.

NAV adatszolgáltatást

Az enVoicer folyamatosan követi az új jogszabályokat és jogszabályváltozásokat, így Önnek ezek figyelésével már nem kell foglalkozni. A 2018. július 1-jén életbe lépő NAV online számla-adatszolgáltatási kötelezettségnek is maximálisan eleget tesz a program, amit az éles indulás előtt Ön is letesztelhet! 

Legyen professzionális!

Az egyszerű használat és letisztult megjelenés mögött egy igazán professzionális, valódi igényekre épülő számlázó program rejlik, ami jól integrálható egy kisvállalkozás életébe. Ügyfelei ugyanolyan fontosak számunkra, mint Önnek, ezért kifejezetten a számukra kifejlesztett szolgáltatások is könnyítik a számla továbbítást és a számlafogadást.

Elkezdem használni!

Spóroljon időt!

Az ENIAC számlázó szoftverét számos olyan kényelmi funkcióval láttuk el, amivel a számlázást valóban gyorsan el tudja intézni. A korábban kiállított számlák adatainak átemelésével egy kattintással tud új számlát kiállítani. Teljesítési igazolásai importálásával pedig a nagy mennyiségű csoportos számlázás sem akadály.

Számlázó program megoldások

A termékünk komplex megoldást nyújt az alábbi területeken

Céglogóval ellátott egyszerű, gyors, precíz számlakészítés

Papíralapú vagy távszámla

Próbaszámla, végszámla, sztornó számla lehetőségek

Vevők és kapcsolattartók nyilvántartása

NAV számla adatszolgáltatásnak megfelelés

Tetszőleges fizetési módozatok

Digitális számla archiválás

Nyitott (nem fizetett) / Zárt (fizetett) számlák listája

Ügyfélbarát árak – annyit fizet, ahány számlát valóban ki szeretne állítani

Korábbi számla adattartalmának átemelése

Felhőalapú online működés - bárhonnan, bármikor elérhető

EU-n belüli és kívüli nemzetközi számlázás (idegen nyelven, devizában) (opcionális)

Számlázás teljesítési igazolások, szállítólevelek importálásával (opcionális)

Adatexport könyvelő programokhoz (opcionális)

Partner oldal - kényelmi funkciók ügyfeleinek (opcionális)

Integrált megoldás profiknak!

Az enVoicer integráltságának köszönhetően, a kiállított számlák adatainak átadása az ENIAC könyvelő programjai és vállalatirányítási rendszerei felé automatikus történik. Így a számla kiállítását követően azonnal eljutnak az adatok a könyvelőhöz vagy a cég más területeihez.
Ha pedig nem az ENIAC szoftvereiben folytatja a munkát, akkor jól kiépített és maximálisan biztonságos adatkapcsolatunkkal az adatok egyszerű továbbítására más szoftverek és digitális szolgáltatások felé is lehetőség van. Kipróbálom

Mennyibe kerül?

3.000 FT/HÓ

ÁLLÍTSA KI ELSŐ 10 DB SZÁMLÁJÁT INGYEN!

Megjelenített árak az ÁFÁ-t nem tartalmazzák!
Az oldalon szereplő ár 1 felhasználóra és 50 db számla kiállítására vonatkozik. A kiállított számlák tárolási díja nettó 5 Ft/számla.
Több számlát tartalmazó csomagjainkról tájékozódjon a www.eniachub.com oldalon!

Gondoljon ügyfeleire is!

Ügyfeleinek külön felületet, Partner oldalt tudunk biztosítani számláik elérésére, letöltésére és nyomon követésére. Ügyfeleik így bárhol, bármikor elérhetik az összes számukra kiállított számlát már a kiállítás pillanatától, a számla elküldése ezáltal biztosan nem marad el. Az eniacHUB kommunikációs felületei pedig kényelmes lehetőséget biztosítanak az ügyfelekkel való kapcsolattartásra.

Korlátok nélkül!

Az enVoicer célja a korlátok nélküli számlázás megvalósítása, ami ENIAC-nál azt jelenti, hogy számlázással járó feladatait bárhol, bármikor, bármilyen eszközről korlátlanul elvégezheti. A szoftver felhasználóbarát felületeinek és funkcióinak köszönhetően egy kézben tarthatja ügyfeleit, számlázhat forintban és devizában, továbbá bármikor visszakeresheti korábban kiállított számláit és azok adatainak átmásolásával új számlát állíthat ki.

Együtt fejlődik cégével!

Az enVoicer legnagyobb előnyei közé tartozik, hogy lépést tart cége növekedésével. Amint szükségessé válik, továbbláphet az ENIAC Starter online üzleti szoftver irányába, mellyel a már jól ismert funkciókon felül, többiek között szállítói számlákat, szerződéseket és projekteket is kezelni tud. Az enVoicer segítségével előzőleg kiállított számla dokumentumok nem vesznek el, automatikusan migrálódnak és megjelennek az új, bővített rendszerben.

Első a biztonság!

Informatikai cég lévén a biztonságra kitüntetett figyelmet szentelünk. Szigorúan őrzött szerverparkban tárolt szervereink és a rendszeres biztonsági mentések a legmagasabb szintű biztonságot szolgálják. Szoftvereink a GDPR adatvédelmi követelményeinek is maximálisan megfelelnek!

Telepítés nélkül!

Online, felhőalapú megoldásunknak köszönhetően Önnek csak egy tetszőleges eszközre és internetelérésre van szüksége. Az eniacHUB.com üzleti platformra történt regisztrációját követően azonnal hozzákezdhet a munkához, amit bárhonnan, bármikor végezhet.

Automatizmusokkal gyorsabban!

A teljesítési igazolásokból történő automatikus számlázás és a kiállított számlák azonnali továbbítása az ügyfelek részére mind olyan választható automatizmusai az enVoicer számlázó programnak, amiket Ügyfeleink különösen nagyra értékelnek ebben a rohanó világban.

Letisztult megjelenés, egyszerű számlázás!

Próbálja ki termékünket!

A termék kipróbálásához regisztráljon az eniacHUB üzleti portálon és igényelje a szoftver demó verzióját vagy vegye fel velünk a kapcsolatot.