Navigáció

OMF Ezy

  • 100 000 dokumentum kezelése

Az ENIAC OMF Ezy egy általános integrált felhőalapú vállalatirányítási rendszer középvállalatok (KKV) részére.

Közvetlen előnyök

Az ENIAC OMF Ezy egy általános integrált vállalatirányítási rendszer megoldás kis- és középvállalatok részére. Gyorsan bevezethető, modern szemléletű, előnyét bevezetés után közvetlenül kihasználhatja.

Rugalmas üzletmenetek

Az OMF Ezy fejlesztésénél figyelembe vettük, hogy általa könnyebben lehessen vállalatot irányítani és üzleti munkafolyamatokat tervezni és kezelni. Termékünk a hatékony teljesítés érdekében, az üzletmenet horizontális és vertikális munkafolyamatait könnyen és rugalmasan kezeli.

Jó kezekben a vállalata

Szoftverünket használva biztos lehet benne, hogy az Ön vállalata jó kezekbe kerül - az üzleti és piaci elvárások változásainak teljes mértékben, mindenkor megfelelően integrálja a vállalat belső osztályai működését.

OMF Ezy megoldások

A termékünk komplex megoldást nyújt az alábbi területeken

ENIAC Cloud szolgáltatás

Vállalati jogosultság kezelés

Tételes anyag és szolgáltatás nyilvántartás

Dokumentum management (iktatás, szkennelés, elektronikus jóváhagyás)

Projektek nyilvántartása és feladatai ütemezése, figyelmeztetése

Ajánlat, Rendelés, Szerződés, Teljesítés, Számlázás kezelése és bizonylataik előállítása

Felhasználó által paraméterezhető workflow rendszer

Projekt készenléti állapotai, folyamatok státuszairól egyedi jelentés készítése

Integráltan kapcsolódik AB4 Basic számviteli moduljaival

Idegen nyelvű bizonylatok készítése (Magyar, Angol és környező országok nyelvezete)

CRM - Ügyfélkövetés, bejelentés és ticket kezelés (opcionális)

VIR - Vezetői Információs Rendszer MIS (opcionális)

e-Számla - elektronikus számla, digitális aláírással (opcionális)

HR - Humán erőforrás és Bérszámfejtés (opcionális)

Érdeklődik termékünk iránt?

99.000 FT/HÓ
Egyszeri üzembe helyezési díj: 6.100.000 FT

Megjelenített árak az ÁFÁ-t tartalmazzák!

Megrendelés után két munkanapon belül megküldjük a megadott email címre az általános felhasználói szerződést, a szoftver eléréséhez szükséges ikont, a rendszer első indítást segítő oktató anyagot és a szoftver dokumentációját.

A havi követési díj magában foglalja a jogszabálykövetést, email alapú Helpdesk szolgáltatást, a szerver üzemeltetését és biztonsági mentéseket.

Vállalatának működését professzionális alapokra helyezheti az OMF Ezy segítségével, amely a középvállaltok működés feladatait támogató, modern megoldás, könnyen átlátható funkciókkal.

Letisztult megjelenésének köszönhetően egyszerűen átlátható, nehézség nélkül elsajátítható  szoftver. Rendszerünk segítségével egy kézben tarthatja projektjeit, szerződéseit, teljesítéseit, ajánlatait, számviteli feladatait, deviza tranzakcióit.

Programunk működése felhőalapú, így nem igényel külön informatikai és szerver beruházást, adatai  bárhonnan, bármikor egyszerűen elérhetőek.

Programjainkat a mindenkori törvényi előírásoknak és jogszabályoknak megfelelően folyamatosan fejlesztjük.

A vállalat speciális igényire könnyedén továbbléphet az OMF Custom vállalatirányítási rendszer irányába, amelyek a már megszokott és megszeretett felülethez hasonlóan működnek. Az OMF Ezy segítségével létrehozott dokumentumok nem vesznek el, automatikusan migrálódnak és megjelennek az új, bővített rendszerben.

Igényli szakértői csapatunk tapasztalatát? A szoftver csomaghoz rendelhet személyes oktatást, egyedi vállalati folyamatfelmérést illetve adatmigrációt!

Ha további információra van szüksége kérem lépjen velünk kapcsolatba a sales@eniac.hu email címen.

Szoftverünk használatával járó előnyök

Elhagyható bonyolult excel táblák

Automatizált vállalati tevékenységek

Átlátható üzleti folyamatok

Könnyedebb irányítás

Megalapozott vezetői döntések

Csökkenő operatív feladatok

Több idő az üzletszerzésre

Növekvő ügyfél-elégedettség

Próbálja ki termékünket!

A termék kipróbálásához regisztráljon az eniacHUB üzleti portálon és igényelje a szoftver demó verzióját vagy vegye fel velünk a kapcsolatot.