Navigáció

OMF Starter

  • 10 000 dokumentum kezelése

Az ENIAC OMF Starter a startupok és kisvállalkozások operatív, működési feladatait támogató modern felhőalapú megoldás, könnyen átlátható funkciókkal.

Projektmenedzsment, kontrolling

​Projektek és a hozzájuk tartozó szerződések, teljesítések és számlák kezelése. Lehetőség van a projektek folyamatos követésére, azok készenléti állapotának ellenőrzésére, így a projektmenedzser és a felsővezetés bármikor naprakész  információt kaphat a vállalat eredményeiről, amely a döntéshozás folyamatát is megkönnyíti.

CRM rendszer és szerződéskezelés

Az ügyfélnyilvántartó- és kapcsolatkezelő rendszer pontos átlátható ügyféltörténettel szolgál, illetve lefedi a cég és az ügyfelek közötti kapcsolattartás szempontjából fontos valamennyi területet, és ezáltal növeli az ügyfélkezelés hatákonyságát. A rendszer biztosítja tovább a szerződések alapján történő számlakészítést és a szerződések teljesülésének figyelését.

Elektronikus számlázás

Céglogóval ellátott egyszerű, gyors és precíz számlakészítés. Számlázhat forintban és devizában, illetve idegen nyelven egyaránt. Lehetőség van próbaszámla, előlegszámla, végszámla és sztornó számla kiállítására. Kezeli továbbá a bank- és pénztárforgalmi kiegyenlítéseket.

OMF Starter megoldások

A termékünk komplex megoldást nyújt az alábbi területeken

Projektkezelés, Projektkövetés

Szerződések nyilvántartása

Ügyféladatok és kapcsolatok kezelése

Naptár funkciók

Vevő számla készítés

Beérkező számla regisztráció

Előre definiált riportok

Digitális számla – igazolási rendszer

Jogosultsági rendszer

e-Számla & e-Mail

Teljesítési igazolások kezelése

Digitális oktatóanyag

KISVÁLLALKOZÁSOKNAK és STARTUPOKNAK!

Az ENIAC OMF Starter online szoftvere tartalmazza a kis és középvállalkozások számára legfontosabb funkciókat. A szoftver használata a felhasználóbarát felépítésnek és letisztult funkcióknak köszönhetően digitális oktatóanyag segítségével könnyedén elsajátítható.

Mennyibe kerül?

58.420 FT/HÓ

Megjelenített árak az ÁFÁ-t tartalmazzák!

Amennyiben érdekli termékünk, kattintson a Demó igénylése gombra és regisztráljon az eniacHUB.com üzleti portálon. A regisztrálást követően próbálja ki a szoftvert ingyen.

Bármikor nagyra nőhet

A szoftver igény szerint egyszerűen tovább bővíthető. Szoftvere vállalatával együtt fejlődhet, hiszen könnyedén tovább-léphet összetettebb vállalatirányítási rendszereink irányába, amelyek a már megszokott felületekhez hasonlóan működnek.

Felhőalapú megoldás

Felhő szolgáltatásunk biztosítja, hogy a program bárhol, bármikor, bármilyen eszközön kötöttségek nélkül használató. Rögzített dokumentumaihoz azonnal és korlátlanul hozzáférhet.

Folyamatos jogszabálykövetés

Programjainkat a mindenkori törvényi előírásoknak és jogszabályoknak megfelelően fejlesztettük és a jogszabályváltozásokat követve fejlesztjük folyamatosan.

Nézze meg szoftverünket közelebbről!

Szoftverünk használatával járó előnyök

Elhagyható bonyolult excel táblák

Automatizált vállalati tevékenységek

Átlátható üzleti folyamatok

Könnyedebb irányítás

Megalapozott vezetői döntések

Csökkenő operatív feladatok

Több idő az üzletszerzésre

Növekvő ügyfél-elégedettség

Próbálja ki termékünket!

A termék kipróbálásához regisztráljon az eniacHUB üzleti portálon és igényelje a szoftver demó verzióját vagy vegye fel velünk a kapcsolatot.