Navigáció
Eniac Hub

startER - Projektmenedzsment szoftver

Az ENIAC startER a projektszemléletben működő startupok és kisvállalkozások operatív, működési feladatait támogató modern online, felhőalapú megoldás, könnyen átlátható funkciókkal.

Projektmenedzsment, kontrolling

​Projektek és a hozzájuk tartozó szerződések, teljesítések és számlák kezelése. Lehetőség van a projektek folyamatos követésére, azok készenléti állapotának ellenőrzésére, így a projektmenedzser és a felsővezetés bármikor naprakész  információt kaphat a vállalat eredményeiről, amely a döntéshozás folyamatát is megkönnyíti.

CRM rendszer és szerződéskezelés

Az ügyfélnyilvántartó- és kapcsolatkezelő rendszer pontos átlátható ügyféltörténettel szolgál, illetve lefedi a cég és az ügyfelek közötti kapcsolattartás szempontjából fontos valamennyi területet, és ezáltal növeli az ügyfélkezelés hatákonyságát. A rendszer biztosítja tovább a szerződések alapján történő számlakészítést és a szerződések teljesülésének figyelését.

Elkezdem használni

Online számlázás

Céglogóval ellátott egyszerű, gyors és precíz számlakészítés. Számlázhat forintban és devizában, illetve idegen nyelven egyaránt. Lehetőség van próbaszámla, előlegszámla, végszámla és sztornó számla kiállítására. Kezeli továbbá a bank- és pénztárforgalmi kiegyenlítéseket.

Projektmenedzsment szoftver megoldások

A termékünk komplex megoldást nyújt az alábbi területeken

Projektkezelés, Projektkövetés

Szerződések nyilvántartása

Ügyféladatok és kapcsolatok kezelése

Kimenő számla készítése

Bejövő, kimenő számla iktatása

Feladatütemezés

Teljesítési igazolások kezelése

Előre definiált riportok

Elektronikus igazolási rendszer

Többszintű jogosultságkezelés

Hatékony vállalati belső kommunikáció

Hosszú távú archiválás

KISVÁLLALKOZÁSOKNAK és STARTUPOKNAK!

Az ENIAC startER online szoftvere tartalmazza a kis- és középvállalkozások számára legfontosabb funkciókat. A szoftver használata a felhasználóbarát felépítésnek és letisztult funkcióknak köszönhetően digitális oktatóanyag segítségével könnyedén elsajátítható, és azonnal megkezdhető.

Mennyibe kerül?

58.420 FT/HÓ

REGISZTRÁLJON AZ ENIACHUB.COM OLDALON ÉS PRÓBÁLJA KI A SZOFTVERT!

Megjelenített árak az ÁFÁ-t nem tartalmazzák!
Az oldalon szereplő ár 1 felhasználóra.
Nagyobb csomagjainkról tájékozódjon a www.eniachub.com oldalon!

Együtt fejlődik cégével!

Szoftvereink legnagyobb előnyei közé tartozik, hogy lépést tart cége növekedésével, hiszen amint vállalkozása mérete azt szükségessé teszi, könnyedén továbbléphet az összetettebb, több funkciót tartalmazó vállalatirányítási rendszerek irányába, úgy hogy az addig rögzített adatai, dokumentumai és a már jól ismert funkciók megmaradnak.

Korlátok nélkül!

A startER célja, hogy projektjeit térbeli és időbeli kötöttségek nélkül tudja kezelni, ezzel lehetőséget adva arra, hogy a projekthez kapcsolódó dokumentumok és adatok szinte azonnal eljussanak az érintett személyekhez. Annak köszönhetően, hogy a szoftvert, annak funkcióit és a szoftverben nyilvántartott dokumentumokat bárhol, bármikor, bármilyen eszközről eléri, jelentősen felgyorsulnak a cégen belüli folyamatok.

Automatizmusokkal gyorsabban!

A teljesítési igazolásokból történő automatikus számlázás és a kiállított számlák azonnali továbbítása az ügyfelek részére mind olyan választható automatizmusai a startER projektmenedzsment szoftvernek, amiket Ügyfeleink különösen nagyra értékelnek ebben a rohanó világban.

Nézze meg szoftverünket közelebbről!

Szoftverünk használatával járó előnyök

Elhagyható bonyolult excel táblák

Automatizált vállalati tevékenységek

Átlátható üzleti folyamatok

Könnyedebb irányítás

Megalapozott vezetői döntések

Csökkenő operatív feladatok

Több idő az üzletszerzésre

Növekvő ügyfél-elégedettség

Próbálja ki termékünket!

A termék kipróbálásához regisztráljon az eniacHUB üzleti portálon és igényelje a szoftver demó verzióját vagy vegye fel velünk a kapcsolatot.